Hjelp til kommunikasjon og markedsføring
Norsk Bridgeforbunds viktigste oppgave er å sørge for at du og din bridgeklubb har best mulige vilkår for å gjøre det dere er best til; spille bridge og ta vare på nye og eksisterende medlemmer.
For å gjøre det lettere for deg og klubben din å rekruttere nye medlemmer, har vi laget en rekke hjelpemidler og verktøy, som du finner på denne siden. Målet med hjelpemidlene og verktøyene er å gjøre arbeidet med markedsføring og kommunikasjon så enkelt som mulig.
Hjelpemidlene og verktøyene fokuserer på god kommunikasjon, pressekontakt og planlegging av arrangementer.
Under god kommunikasjon finner du promo-materiell klubben din kan bruke i markedsføringen av Bridgens Dag-arrangementet og på selve dagen. Vi har både ferdige versjoner og maler du kan fylle ut og printe selv, samt materiell du kan bestille fra Bridgebutikken.
Under pressekontakt finner du tips og råd om hvordan du jobber opp mot pressen, hvordan du skriver en god pressemelding og en mal du kan bruke til din egen pressemelding. Vi har også linket til Medietilsynets mediedatabase, som gir en oversikt over de norske medieaktørene innenfor avis, radio og tv.
Planlegging av arrangement gir deg verktøyene du trenger for å planlegge og gjennomføre et vellykket arrangement, og ikke minst følge opp medlemmer i etterkant av arrangementet.
Sist, men ikke minst, har vi laget et bildearkiv du fritt kan bruke når du skal fortelle om Bridgens Dag.
God kommunikasjon
Bli god til å fortelle historien om bridgeklubben din
Pressekontakt
Gjør lokalpressen interessert i bridgeklubben din
Planlegging av arrangementer
Gjør arrangementet deres til en suksess med god planlegging
Bildearkiv
Gode bilder til fortellingen om Bridgens Dag